Vanliga Frågor & Svar
När du har gjort din beställning skickar vi ett bekräftelsemail för att spåra statusen för din beställning. När din beställning har skickats skickar vi dig ett nytt e-postmeddelande för att bekräfta det förväntade leveransdatumet samt länken för att spåra din beställning (när leveransmetoden tillåter det). Dessutom kan du spåra statusen för din beställning från avsnittet "orderhistorik" på din kontosida på webbplatsen.
Vi garanterar att någon av våra produkter som tillverkats av oss och som säljs via vår onlinebutik är felfri. Vi accepterar gärna varje begäran om retur eller byte till följd av en defekt artikel som beviljas, de uppfyller följande villkor:
- Varan måste ha sålts i vår webbutik
- Föremålet borde inte ha använts på något sätt
- Begäran om retur eller byte görs inom 30 dagar efter leverans
- Returen görs inom 5 dagar efter begäran om retur eller byte
Om du har en retur- eller bytesförfrågan till följd av en defekt artikel, vänligen kontakta vår support för mer information om hur du går vidare.
Vi accepterar returer med avseende på följande villkor: